BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 2, 2009


saje nak bagi korang baca kesah ni...

Hmm bagaimana aku hendak mulakan cerita ya?.(Cerita Ghairah) Okaylah, aku kenal dia melalui laman sosial yang tidak berapa sosial.Kemudian dia meminta aku untuk menambah dia untuk aku di Yahoo! Messenger.Setelah mengenali si dia, aku bersimpati dengan si dia.Kalaulah ibu-bapanya tidak pasang internet di rumahnya, sudah tentu perkara ini tidak terjadi kepada dia dan aku.Dia menyuruh aku ‘melayan’nya dia internet dengan menceritakan perkara yang boleh membuatkan dia ghairah.Aku sebagai lelaki yang lemah, telah ‘jatuh’.Kemudian, aku terhenti seketika, bukan itu yang aku mahukan(seks) tapi aku hanya mahu membantu si dia.Aku anggap dia seperti adikku memandangkan umur dia setahun lebih muda dari aku.Aku menanyakan nama dia, tetapi dia enggan memberitahu aku.Dia menggelarkan diri dia ‘M’.Aku sebenarnya aku agak terkejut dengan e-mel yang baru aku terima sebentar tadi.Berikut adalah petikan dari email si dia.

M terpaksa rahsiakan identiti M.. M terpaksa buat cmni.. M akui, M memang suka sangat2 chat dgn lelaki lebih2 lagi dalam bab-bab yang mengghairahkan.. Sumpah M tak pernah buat real ‘fucking’ dgn sape2.. M selalu curi-curi tengok video2 blue kat internet.. takpun, M baca cerita 18sx kat blog sesape… tapi, yg paling M suka bila chat-sex dgn lelaki… suka discuss pengalaman ‘real’ diorang pasal sex ni… Kalau abang nk tau, M memang senang sangat terangsang bila lelaki buat chat-sex dgn M… tak payah tengok gamba diorang pn m dh boleh bayangkan… M memang seboleh-bolehnya tak nak kenal pun muka siapa yang chat dengan M… sbb yang penting bagi m, ayat-ayat chat(Cerita Ghairah) dia mesti power untuk buat M cukup terangsang… M takde niat sikit pun nak main2 kan sesiapa, sekadar untuk memenuhi naluri M sebagai orang yang tak pernah merasakan nikmat sex sebenar.. Mcm mane sekalipun, M janji M tak kan buat real
sex dengan sesiapa pun sampailah M dh kawin nnt… Masturbate sorang2 tu takpela.. Hmm..nway, kalau abang marah dengan keputusan Ma sebelum ni, harap penjelasan M ni sedikit-sebanyak dapat buat abang faham..

K la abang, salam kebasahan dari celah2 p***k M…bye.

Tolonglah aku wahai pembaca sekalian bagaimana aku boleh membantu si M ini

0 comments: