BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 3, 2009

cerita aku

hai..arini aku keje cam biasa,balik keje kul 7,kul 7.22pm aku kena maki ngan tut sbb kua lambat,baru 2gu x sampai 3o minit dah bising,tensen aku..ape lagi aku bia dia cakap dlm phone sorang2,pastu sampai je tmpt keje dia aku wat muke la,dia pun wat muke,sampai skrg ni 1 ayat pun aku x bckp ngan dia..menyampah..emm..

aku tgk cite pasal YA makin banyak dlm forum2,byk org buka thread pasal dia,bile aku baca derang banyak citer pasal tribute kat majalah tiga tu,rugi betul aku x tengok,nak bukak catch up tv3,susah lak nak login..antara yg dorang citer ialah pasal mak dia usap kubur YA,then budak cam cina(anak orked) tu nangis teresak2,..semua org yg tgk tu sedey la tgk majalh 3 tu..aku yg baca artikel2 pasal mak dia citer pasal dia pun rasa sedey gak..mak dia citer YA satu dalam sejuta..n mcm2 lagi..sampai arini aku masih terkejut dgn kehilangan dia..nth la knpe,,aku rasa semua forumer pun rasa camtu..michael jackson aku leh accept lagi tp YA rasa cam x percaya lak..

tadi balik aku makan nasik ngan kari ayam semalam,dia masak tuk aku,pastu cecah lak ngan roti ngan air nescafe,pehh boroi perut aku,tadi pukul 8 aku tertido,pastu pukul 9.30 aku terbangun,upenya ayah aku call,dia kata mamat kol aku x angkat,sekali tgk ada 8 miskol daaa..aku terus kol dia balik,upenya dia dah sampai shell kat umah aku,aku ngan mamai2 kua g bagi motor kat dia..aduhh..bankcrupcy aku la..dah xde moto,harap2 mamat guna moto aku 2 3 minggu je cam dia cakap,ayah aku plak cakap 2 3bulan dia nak guna moto aku,aku pn x tau mane betul,mamat kate keje dia kena gune ex5,tp bleh lak dia angkat moto aku,nth2 dia tuka ngan kwn dia kot,,aku riso tol tgk kwn dia bwk dia td,cam mat rempit je,,laju je dia bwk,aku xpelah bwk laju sebab aku dah expert..hehe..ni kwn dia tu cam dak sekolah lagi,aku tkt cara dorang bwk x ingat dunia,macam hery bwk moto,aku tgk heri bwk cam x tkt kena sondol dari belakang,dia main bedal je,,..main cilok je,tak tgk kete kt belakang..

apesal la bdan aku ni sakit2,sengal2 pastu bersin2 lak,jgn kena h1n1 dah la..dah 8 org mati kt mesia ni,n 6 kt singapore,,peh..

esok kena masuk kul 8 pagi,bosanye...

0 comments: