BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 15, 2009

mencari kedai tayar

tadi aku bangun kul 2ptg,tupun setelah adik aku sampai kt bwh dgn kwn dia..aku pe lagi cpt2 la mandi,sbb aku yg soh derang dtg kul 2,kul 3 iolls pun bertolak la berempat.gi cari kedai tyr,1st cari kt dkt2 area chowkit,tp jumpe 1 kedai je tp mahal nak mampos..aku try call heri 2 3 kali tp x angkat2,binawe betul la,last2 aku terpikir nk cari kt ampang,,so aku pun menempuh jalan yg jem g ke ampang..adela dkt sejam dok dlm kete..dah pusing2 situ jumpela 3 kedai,tanye punye tanye aku pun setuju la beli tayar 2nd hand berega rm45,pas tu iolls pun g ke destinasi seterusnya..iaitu makan2 di ampang point,bankrup aku kena pow ngn adik aku,pas cari2 parking,terjumpa jambu pakcu singgahla beli jap,sebelah dia ade jual kek coklat,pastu adk aku bertekak ngn dak jual jambu tu sebab dia nyibuk g kat kedai ceklat tu,dak tu kata "kak belila yg besar,akak sorang ni makan pun x cukup"pastu adik aku jwb ngan kureng nye"kenapa,ko ingat ko tu ensem sangat ke?" pastu dak tu kaver malu la sebab dah kena sergah ngan adik aku.aku terus lari dari situation itu..pas tu iolls pun g domino n order pizza..abes duit aku rm 40 utk mereka..pas makan,iolls pun round2 dlm tuh,jumpe org jual kepek,bandingkan ngan rege aku,jauh lg murah la sbb dia kan dlm shop..pastu iolls pun g la song box,amek yg sofa room,sejam rm15 jadikla..tu pun x puas..pas puas melalak derang g shopping2 baju n aku pun bosan g round sorang2 jumpa lak kedai cd tu bukak video konsert michael jackson,so ibarat di gam kaki aku terus melekat kt depan tv tu,,aku bukanla minat sgt dia,tp pelik tgk konsert tu,dia nye fan cam hape ntah,dahla beratus ribu ramai nak mampos,pastu terpekik2 jerit name michael,pastu nangis lak ramai2,pastu adela bepuluh2 org kena usung sebab pengsan,pastu adelak michael ni panggil sorang penonton tu naik pentas,ngan romantiknye dia panggil guna isyarat tgn je..sambil nyanyi,pastu guard2 bwk pmpuan tu naik atas,pmpuan tu mule2 terkedu bedepan ngan mj yg tgh nyanyi pastu mj hulur tgn dia sambut n terus peluk mj sekuat2 hatinya,sambil menangis n berkata i love u(x dgr pun dia ckp,tgk mulut je),mj lepas kan dia dia peluk balik,pastu mj cium dia sambil nyanyi,pastu lepaskan dia,n guard2 tu pun tarik dia,boleh lak dia xnak turun,sampai guard tu terpksa dokong dia..bwk turun..pas puas tgk MJ,aku pun nak balik tgk2 jam dah pukul 8.30 malam.masa berlalu begitu pantas..(skemanya)..aku pun balikla..sampai umah kul 9,aku pun tukar tayar kancil sebenarnya bkn aku yg tuka tp adik aku,sebab aku x tau nak tukar,,pas tuka aku ajak mereka g makan kt muni,,derang pun jakun tgk muni nye meja kan main jauh..pas2 makan,aku pun balik..dorang pun cepat2 blah sebab hostel tutup pkul 12 mlm,tak tau la dorang sempat sampai x,jauh tu btg berjuntai..solok lak tu..

0 comments: