BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 5, 2009

jual2

hai..selamat malam sume..saya baru je pas makan roti tengah2 letak telur mata kerbau..pastu letak sos cili,sos black peper n mayonis..boleh la telan..sebenanya lapa nasik,tp malas nk masak..pastu wat nescafe secawan..

semalam aku jual minyak wangi kt dak2 luar,pastu budak wan Tapi n Jijoy menempah 3 kotak perfume aku..hehe..tupun setelah aku paksa derang beli,,mule2 tu aku soh wan isabella beli tapi dia kata dia x pakai perfume camtuh,dia pakai perfume mawi jerk,maknenye silky men laaa..apa barang pakai sily men tu,,buekk..hehe..dak opis aku yg laki sume minat nak beli kecuali si asrul yang mekut tu,,wek wek..eki nak beli dunhill london,hery nak burberry,dafi lak nak beli jumaat ni,pastu jasman plak ade hint2 nak beli..asrul lak cume meyampuk2 je..buek..mekut..pastu wani lak nak beli pe tah name dia,,chandru aku paksa beli,,nanti aku bawak aku paksa dia beli..sebenarnya aku dpt utg rm2 sekotak..hehe..jadiklahh..kalau ina tu bg aku jual xde komisen,jgn haraplah aku nak tlg jual..azie lak dapat jual 4 kotak,dapat la rm120 kat tangan dia..aku ni semua order tp sorang pun xbg wet lagi..

minggu ni ari jumaat aku balik kampung,,em dah lama x kelik kg,..aku plan balik malam dlm pukul 7 ke 8,harap2 la ade bas n balik awal time tuh..emm..

pasni aku akan paksa derang order kueh raya ngan kerepek..wek wek kena beli jugak...kueh raya di import dari alliance bank..murah murah beli 1 percuma 3...percume 3 otak kepala mu..

0 comments: