BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 26, 2009

kesah ari ini dibulan ramadan

hari ini hari rabu,hari kelima puasa,sejak ari selasa department aku dpt balik kul 5 tp masuk kul 8.30.rest 1/2 jam je..tu pun aku x sempat nak rest keje banyak sangat..so kesimpulanya ialah ape ek..blur la nak tulis ape..emmm..hah..aku nak cakap ni balik awal pun tiada guna nye coz jem wooooo....kan best time ni aku bawak moto leh g meronda kat mane2..rindunye kat moto..kalau ade moto leh la aku manfaatkan masa 2jam stengah sementara nak tunggu mase bebuka utk g wat ape yg aku suke.ni x aku terperap samada kat opis or dalam keta kat parking or kat jalan raya yg jammed tu huh..bengang..okla

cite pasal godies lak.ari isnin iolls dpt air kotak soya,karipap & kuih manes,hari selasa merangkap semalam dapat air kotak soya lagi..kuih pulut yg ade kelapa parut pedas tu,ngan kuih manis wane itam pastu ade kelapa parut kat atas dia,..masa tu ade lebey so kakwid bagi aku lagi sebuah godies,dalam tu ade air kotak mangga,n kuih yg sama,lupelak ade kurma,pastu aku pun bebuka dalam kete nak g kelana jaya punye bazar.pastu sampai kelana jaya,bazar lum tutup tp sume dah gelap la,derang ngah bebuka ngan asyiknya..aku pegi beli nasi ayam utk aziezah,aku lak amek nasi tomato,pastu azizah nak beli air katira,pastu azizah nak bihun sup utk sahur,total sume ialah RM11 saja..murahkan????tapi rasa haktuiii...ingatkan nak g semayang terawih tapi malas menguasai segalanya..bile ntah nak g semayang terawih,teringin gak aku..

bosanlah xde laptop,bile la si helmi ni nak seyyapkan laptop aku ni..bocanlah..arini patutnya aku nak buka puasa ngan si flora tapi dia x angkat kol aku,mybe dia tkt private number kot..jalan jem ujanlak tu..si jijah lak bising sebab monorail tutup,so dia kena naik star..skrunk dah pukui 6.30ptg..emm kak wid ngan eki ade lagi ni..derang pun tunggu jem.arini aku dapat air kotak soya lagi,(soya lagi!!!!)ngan kurma,ngan kuih wane coklat dalam ade kelapa parut pedas,pastu kueh wane ijau manis bentuk macam buah peria pastu ade daun kelapa bawah dia..pastu kak wid bagi banyak lebih,aku amek la kueh lagi ngan aku curik air kotak laici(owee x bagi amek)tp kak wid bagi.hehehehehhehehehehhehheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bocanlah...nak wat keje langsung xde mood..

1 comments:

HadSha said...

wah bestnya ade goodie