BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 19, 2009

zuliana samsun




masa kat parking menara tinjau tu,mek ada bagi aku tgk msg drpd samsun,,pelik sungguh mesej dia,macam nak meninggalkan alam maya ini(hish x baik aku la),,ayat dia meminta maaf la,,halalkan makan minum la..pelik,,adakah aku lupe ini hari raya..or dia yg ingat hari raya dah tiba,,bile aku tanya mek,,rupenye baru aku tau zsamsun tu upenya nak g mecca menunaikan umrah,..haa,,umrah??? xde ribut xde ojan,dia nk g umrah,,xbgtau lak tu,apela sun ni,,kok ye pun bgla tau semua org,apa salahnya org tau,benda baik beb,,.sun..sun..tapi cam kesian gak la..patutla dia wat jamuan pagi tuh..adeke org bace ape2 time tuh?selalu hery yg bace doa ape2,..tula diam2 lagi xdpt guek nk tlg,kalau dah jamuan camtuh mestilah ko perlukan doa utk diberkati kan??kalau aku tau boleh la kau paksa dak2 jantan tu bacekan doa ape2..apepun to zuliana samsun...semoga mendapat umrah yang mabrur,semoga diberkati Allah,semoga dilindungi dari malapetaka,semoga dikurniakan tubuh badan yg sihat semasa disana,semoga dibersihkan jiwa dan raga, and selamat pergi dan balik..amin..

0 comments: