BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 29, 2009

YM NGAN ECAH

Instant messages are being archived on this computer.
View Full Archive (Alt+Shift+V) Archiving Preferences (Ctrl+Shift+P)

mecooll: cite ape lak nye
mecooll: x masuk lagik
mecooll: besela
mecooll: ikut bos
Siti Aishah Ali: hmmm
Siti Aishah Ali: pesal la ko tak serap2 lagik...
Siti Aishah Ali: ko takde mintak keje lain ke plan keje kat tempat lain ke..
mecooll: ade...
mecooll: tp xbyk la
mecooll: aku kalau dpt keje tmpt lain gaji rm2000 keatas aku chow la
Siti Aishah Ali: hmmmm ko keje tension tak kat situ?
Siti Aishah Ali: owie dah insaf kan hihihihi
mecooll: tensen beb
mecooll: tiap2 hari aku maki owie kat kwn2 aku do
mecooll: time dia bedmud tu yg aku x tahan
Siti Aishah Ali: wakaaa awat?
Siti Aishah Ali: ingat die dah insaf...
mecooll: insaf2 memang la insaf tp x nasuha lagi
Siti Aishah Ali:
Siti Aishah Ali: siot je...
mecooll: ko dok umah je x bosan ke
mecooll: x jumpe dak2 lame?
Siti Aishah Ali: bosan mende... jage anak aku je dah lotih...
Siti Aishah Ali: anak aku lasak weih....
Siti Aishah Ali: tak habis keje 24 jam...
Siti Aishah Ali: hmm takde la pulak..
mecooll: anak ko dah bape taun
Siti Aishah Ali: 12 tahun..
mecooll: otak ko
mecooll: 12 taun
Siti Aishah Ali:
Siti Aishah Ali: releks la..
Siti Aishah Ali: baru 9 bulan la...
Siti Aishah Ali: tak sampai tahun nye lagik..
Siti Aishah Ali: bulan lagik..
Siti Aishah Ali: korang ape citeR?
Siti Aishah Ali: si sue tu dah kawin pun ngan adik kak mai erk..
mecooll: yeke
mecooll: haaha
mecooll: musuh aku tu
mecooll: ngan mai tu pun aku nyampah
Siti Aishah Ali: huiks ye ke...
Siti Aishah Ali: tak tau la pulak haku tuh..
Siti Aishah Ali: nge nge nge..
mecooll: nyampah aku cam bagus lak dorang tu
mecooll: heehe aku ter emo lak
mecooll: teringat kesah lama
Siti Aishah Ali: huhuhuhu tau tak pe..
Siti Aishah Ali: hehehe
Siti Aishah Ali: tau tau...


Hide Recent Messages (F3)

Siti Aishah Ali: ko takde nak wat ape2 bisness ke?
mecooll: amcam bisnes ko
mecooll: haha
mecooll: aku skunk jual kepek je
mecooll: aku xde modal la nak bisnes beso2 ni
Siti Aishah Ali: skang tak bape on sangat... pasal takde tenet kan...
Siti Aishah Ali: ko jual kepek kat neR?
mecooll: skrang dah ade tenet?
mecooll: aku jual kt opis la
mecooll: kepek raye
Siti Aishah Ali: nie pun 3g laki aku je...
mecooll: pakai HP?
Siti Aishah Ali: ha ok la tu untuk raye...ko amik tempahan.....
Siti Aishah Ali: ha'ah pakai hp
mecooll: laaaa
mecooll: ko pakai HP ke pakai HP gune modem?
Siti Aishah Ali: takla..
Siti Aishah Ali: cucuk kat hp je..
mecooll: cucuk masuk laptop?
Siti Aishah Ali: ha'ah...
mecooll: owh
mecooll: gune la HP ko
Siti Aishah Ali: hp haku tak de 3G..
Siti Aishah Ali: laki haku pakai line..
Siti Aishah Ali: aku prepaid je..
mecooll: tp mahal doh gune 3g
mecooll: aku guna 60 minit kena RM115 kot
mecooll: ko register la line broadband
Siti Aishah Ali: wah gile mahal..
Siti Aishah Ali: yang laki haku gune nie yang bill .. so tak yah bayar 3G..
Siti Aishah Ali: ko gune la banyak mane pun...
mecooll: yeke...alah ko reg la tenet
Siti Aishah Ali: hmm..
mecooll: leh la o9 tiap2 mase
Siti Aishah Ali: haku maleh la.. kang sape la yang nak byr...
mecooll: hehe
mecooll: aku ngan YM ngan chandru skrng
mecooll: asrul,heri eki semua masuk bernama beb
Siti Aishah Ali: ha? ape tu? masuk bernama?
Siti Aishah Ali: keje kat bernama ke?
mecooll: bukan
mecooll: bernama astrola
mecooll: dorang kan terpilih panjat gunung kinabalu
Siti Aishah Ali: eii aku tak paham la..
Siti Aishah Ali: huhuhu
mecooll: skrang dorang xde kt opis
Siti Aishah Ali: owh kire dorang gi panjat kinabalu la erk..
Siti Aishah Ali: wah wah wah..
Siti Aishah Ali: senang bvanyak..
Siti Aishah Ali: wakakakaa
mecooll: tu yang aku kena belajo buat keje dorang
mecooll: stress aku
mecooll: rajin2 jengah laa blog aku
Siti Aishah Ali: woi...
Siti Aishah Ali: tak bagi tau ..
Siti Aishah Ali: ape url blog ko..
Siti Aishah Ali: huhuhuhu
mecooll: www.budakbaik2112.blogspot.com
mecooll: ko ade x?
mecooll: blog bodoh je
Siti Aishah Ali: ade ape?
Siti Aishah Ali: lor ko tak tau erk blog haku..
Siti Aishah Ali: http://ritmacinta.blogspot.com
mecooll: xtau
mecooll: laki ko keje ape?
Siti Aishah Ali: http://sweetpetalz.blogspot.com
Siti Aishah Ali: http://sweetforbaby.blogspot.com
Siti Aishah Ali: ha giler kuasa..
Siti Aishah Ali: wakaaa
mecooll: banyak nye
Siti Aishah Ali: laki haku network engineer je..
Siti Aishah Ali: huhuhu
mecooll: bende tuh network engineer..keje nye camne
Siti Aishah Ali: tak leh bukak pun blog ko..
mecooll: ko nye pun
Siti Aishah Ali: entah haku pun tak tau keje nye cam ne..
Siti Aishah Ali: buat network la kot..
mecooll: gemuknye anakmu
Siti Aishah Ali: huhuhu
Siti Aishah Ali: ala am tak leh bukak la..
mecooll: dia cakap ape
mecooll: nanti2 la bukak
Siti Aishah Ali: hehehe
Siti Aishah Ali: am kasik balik link ko..
Siti Aishah Ali: laki haku keje wat it security..
mecooll: yela
mecooll: www.budakbaik2112.blogspot.com
Siti Aishah Ali: hokey.. dapat bukak dah..
Siti Aishah Ali: haku nak link ko ngan link haku..
Siti Aishah Ali: nge nge nge..
mecooll: hehe
mecooll: camne nak wt tu
mecooll: nanti ko ajo heh
Siti Aishah Ali: buat ape weih?
mecooll: aku ni baru2 je bejinak dlm dunia blog ni
mecooll: ajo la wat link ntah ape kejadah ntah
Siti Aishah Ali: owh itu kojo sonang jo tu..
Siti Aishah Ali: wakaa
mecooll: brooch ko dpt sambutan tak
Siti Aishah Ali: dapat..
Siti Aishah Ali: alhamdulillah...
Siti Aishah Ali: paling jauh sampai ke brunei..
mecooll: oo yeke
mecooll: best nye
Siti Aishah Ali: tu la..
Siti Aishah Ali: syok sebenarnye..
Siti Aishah Ali: tapi takde la hari2 laku..
Siti Aishah Ali: ade hari2 tertentu je..
mecooll: yela
mecooll: camne ko wat sweet to order tu
mecooll: ?
Siti Aishah Ali: nie pun tak berape aktif nih..
Siti Aishah Ali: owh tu ade borangnye...
mecooll: ko xnak aja aku ke camne nak wat...
Siti Aishah Ali: aku nak kasik link la nih.. tapi lambat loadingnye nih..
Siti Aishah Ali: sabo sabo..
mecooll: hehe
mecooll: cah anak ko bape kilogram?
Siti Aishah Ali: hmm latest tak ingat la bape kilo..
Siti Aishah Ali: rasenye die dalam 9 kilo ke 10 kilo..
Siti Aishah Ali: lame dah tak pi timbang..
mecooll: dah macam berat beras dah
Siti Aishah Ali: wakaaa siot je..
mecooll: hehe
mecooll: cubitkan dia ok
mecooll: bile dia nak dpt adik?
Siti Aishah Ali: lor ko nye soklan..
Siti Aishah Ali: hahahaha
Siti Aishah Ali: skarang die tengah sibuk main durian..
Siti Aishah Ali: mule2 takut .. skang dah berani..
Siti Aishah Ali: hahahahaha
mecooll: ko gile ke bg anak ko main durian
Siti Aishah Ali: tak la.. die takut...
Siti Aishah Ali: so kitorang saje la sakat die..
Siti Aishah Ali: last2 tak takut dah..
Siti Aishah Ali: wakaa
Siti Aishah Ali: am nie borang http://www.response-o-matic.com/
mecooll: ooo
mecooll: time kaseh ecah
mecooll: hehe
Siti Aishah Ali: haku tgh sambil2 update blog sweetforbaby nih..
Siti Aishah Ali: huhuhu
mecooll: ko jual gak tilam2 tu ke?
Siti Aishah Ali: tilam ape?
Siti Aishah Ali: haku tak jual tilam la..
mecooll: tilam beby tu
Siti Aishah Ali: haku jual bedung baby barut baby selimut baby
Siti Aishah Ali: huhuhu
mecooll: laaa
mecooll: abes tu gambo tilam
Siti Aishah Ali: alahai tlam mane nyah..
mecooll: dalam blog tu lah
mecooll: ke selimut benda tuh
mecooll: mane ko dpt baby punye barang tu
Siti Aishah Ali: tu gambo katun2 tu selimut ngan bedung baby.
Siti Aishah Ali: kan biasenye bedung baby lampin je kan..
Siti Aishah Ali: nie kire update la..
Siti Aishah Ali: dari kazen haku..
Siti Aishah Ali: tu aku tolong jual je tu..
mecooll: owh
mecooll: tu la yg aku pelik
mecooll: mane ade bedung macam tu kaler2
mecooll: konon2 trend tebaru heh
Siti Aishah Ali: hehehehe
Siti Aishah Ali: ha'ah...
Siti Aishah Ali: alah.. klu sepital swasta dah ade dah bende nh..
mecooll: aku mane tau ape2..xde anak
BUZZ!!!
Siti Aishah Ali: am haku dah add ko kat blog haku..
Siti Aishah Ali: ?
Siti Aishah Ali: ape nih ..
Siti Aishah Ali: uhuhuhu
Siti Aishah Ali: aku dah link ko..
mecooll: jap aku tgk balik
mecooll: hehe
Siti Aishah Ali: ok
mecooll: aku salu lepak kat muni hehe
Siti Aishah Ali: murni?
Siti Aishah Ali: hihihhii
Siti Aishah Ali: aku pg sekali tu je la..
mecooll: haha
mecooll: dah ade la..malu nye
mecooll: pedih mata aku bace blog ko
mecooll: ..nantila aku sambung hari sabtu
Siti Aishah Ali: ape yang dah ade nye?
Siti Aishah Ali: huihuhhuu
Siti Aishah Ali: wah best ke blog haku?
Siti Aishah Ali: blog haku biase2 je..
mecooll: dah adela link aku...
mecooll: best la meriah lawa lak tu
mecooll: pasni aku nak tiru ko hehe
Siti Aishah Ali: boley je..
Siti Aishah Ali: takde masalah...
Siti Aishah Ali: hihihihi
Siti Aishah Ali: ko ade lagi ke tak nih.
mecooll: ade..
mecooll: mate aku nak tepejam ni..tunggu upload gamba..
mecooll: ko wtpe tu?
Siti Aishah Ali: wahahaha mesti ko gelak kan..
Siti Aishah Ali: haku tgh makan..
mecooll: bukan gelak tp tekejut
mecooll: ko makan ape tu bekali2
Siti Aishah Ali: wakaa
Siti Aishah Ali: tadi haku makan nasik..
Siti Aishah Ali: skang haku makan meehoon plak..
Siti Aishah Ali: ops tau tau gemuk dah nih.
mecooll: alah xpe gemuk..dah kawin..pe kesah
mecooll: kt umah ko stok makanan macam2 heh
mecooll: katne umah ko leh aku dtg makan
Siti Aishah Ali: hahaha adik aku g beli
mecooll: ko dok ngan adik ko ke?
mecooll: adik ko yang angah tu dah kawin lum?
Siti Aishah Ali: adik haku dok ngan haku
Siti Aishah Ali: yg paling lat tu
Siti Aishah Ali: alang ma
mecooll: haaa
Siti Aishah Ali: aku la angah.. hiihi
mecooll: haha
mecooll: aku main rembat je
mecooll: ha alang tu mane?
mecooll: along tu sape lak?
Siti Aishah Ali: alang tu yang hantar ko balik muar tu...
Siti Aishah Ali: along abang haku ko tak pernah jumpe..
mecooll: haah la
mecooll: yg ko kate dok kg tuh
mecooll: hehe
mecooll: mane abang ko?
mecooll: alang pun mane?
Siti Aishah Ali: duk umah mak aku kat sentul
mecooll: ko dok mane skg?
mecooll: tgn ko dah ilang parut air panas?
Siti Aishah Ali: die duk umah die kat sri gombak
Siti Aishah Ali: aku dok gombak setia..
Siti Aishah Ali: wakaaa
Siti Aishah Ali: ade skit parut die..
mecooll: mengantuk lah..
Siti Aishah Ali: lor
mecooll: aku nak tidola
mecooll: esok nak kena masuk kul 8
mecooll: best nya jadik ko kan
mecooll: ditanggung halal
Siti Aishah Ali: esok ko masuk keje kol bape?
Siti Aishah Ali: leh ke masuk lambaT?
Siti Aishah Ali: hehehe ye la..
mecooll: leh ko kate..mau aku piriod 1 hari kena maki
mecooll: aku ujan pun redah
Siti Aishah Ali: kang lambat kene marah ngan owie..
Siti Aishah Ali: ye la ko duk umah je la..
Siti Aishah Ali: jadik haku..
Siti Aishah Ali: wat biz dari rumah je..
Siti Aishah Ali: hihihi
mecooll: memang plan nak wat camtuh ngah mencarik lani bisnes yg sesuei
mecooll: name owie dah tuka jadik kus2 skrang ni ok
mecooll: nanti kite YM lagi heh
mecooll: gudnite hot mamma
Siti Aishah Ali: huhuhuhu sabo am sabo...
Siti Aishah Ali: wakaaa
Siti Aishah Ali: okey la...
Siti Aishah Ali: kuskus..
Siti Aishah Ali: hahahahahaha
mecooll: haha bye
Siti Aishah Ali: bye
Siti Aishah Ali is typing a message.
Siti Aishah Ali: asalamualaikum..
mecooll: waalaikumsalam...

1 comments:

HadSha said...

weih.... kantoi nih... wakakaaa..