BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 5, 2009

27 Disember 2008



tibelah masa nya,,kenduri kawen kat umah aku,kenduri kawen pertama kat umah aku..nak kata meriah bese2 je,coz jiran2 terdekat ialah cina..yg datang kawan2 mak ngan ayah aku jelah,,n kawan2 adik aku yang lain..jemputan 2k orang je,.tapi yg best sepupu sepapat sedara mara aku belah mak and ayah semua datang,,sebab ape best? sebab selama ni dorang kawin cuma mak ngan ayah aku je yg datang,tapi adik beradik aku x pernah amek tau,dorang kawin ke?tunang ke?beranak ke?last2 time adik aku kawin dorang semua datang lak,,pastu mulalah mak aku bebel pasal ni,,klah citer bab lain lak..nak tau x brape banyak duit angpau mak n ayah aku dapat???total lebih kurang rm6k,,mulanya mak ngan ayah aku xnak bagitau,kira pun dalam bilik,kunci pintu,tengok2 tinggal sampul je..cikitnyeh...ada yang bagi singgit je lak tu..(jahatnya akuni)..aku teringat masa g kenduri kawin kat perak,tetamu datang bawak beras dalam sekilo,pastu kat dalam dalam umah dah standby dulang,pastu dorang curah beras kat dalam dulang sampai jadik bukit..pelik je aku tengok..bebalik kat wedding adik aku,aku rasa happy sangat time tu..yelah 1st time la katekan..tapi happy2 aku,aku teringat arwah makcik aku,,tak sempat dia tengok adik aku kawin,,padahal dia yg selalu tanya adik aku bila nak kawin..sampai skrang aku xdapat lupekan dia..ermm...kite tuka cite lain lak..emm..tengok jela pic2 tuh..

0 comments: