BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 19, 2009

sg congkak 2

kitorang pun mandi la beramai2 selama beberapa jam..aku sebenarnya tabik jugakla ngan mina2 tu,sanggup lak dia dari perak drive laju2 utk joint dak2 department owee ni..sorg terkuntang kanting dia..yelah dia dah byr xkan x gilak kan...yg kt muar xdpt pg.yg ni kenala gi gak..time mandi tuh,,aku suke betul tgk budak2 baru yg malu2 tp mesra tu,.dah pandai wat lawak plak..aku ni suka tgk org yg positif,mesra tp x overla..satu adegan yg klaka masa time mandi tuh ialah time reaction sigenit aida tu masa terjumpa putera katak,hahahahhaha,,klaka la time dia menjerit tuh,pastu pegi kat abg chandru nak lari dr putera katak,,(pakwe dia lak senyum2 kambing)..chandru suke latu kena pegang dgn sigenit..tengah2 mandi tuh bos lak panggil soh naik atas..emm agaknya kalau x panggil sampai petang la berkubang kot..pasje siap2 pakai baju,,bos panggil aku and babling plak..siap jentik telinga 3 kali,hish bengang je aku,,sebab ade org report aku xmakan ubat,,pastu siap bagi warning kalau isnin ni dtg keje,masih panas lagi badan,sore masik sengau,,dia halau and hari selasa & seterusnya buat data entry,,(ek eleh,org sakit pun kena lak ugut macam tuh),org yg MC bebulan2 tu xdelak kena ape..(buek)..sebenarnya start dari awal tahun ni la pertama kali aku berpeluang dok umah time org keje,maksudnya aku xpernah pun bercuti la sepanjang aku bekerja tahun ni..sebab tula aku jth sakit kot..hehe stress x abes2,itupun nak bisingkan...org lain dah berkali2 MC,cuti x plak bising..(yelah aku tau dia ugut tu nak bg aku kuat) ...alamak leh la aku citer bab lain..klah citer seterusnya ialah...

destinasi seterusnya ialah kolam air panas,,kitorang pun benti kat tepi jalan utk bertanya lokasi kolam tu,org kata sambil menyelam minum air,dah tanya tu kenala beli,so semua org pun belilah jambu ngan air jambu special akak tu,,dalam masa xsampai stengah jam akak tu dah dapat mungkin dalam RM30 kot..rezki akak itu utk hai itu..kalau aku keje stengah jam baru dpt RM3.5,,ooouuuihhh sikitnye gaji aku,,,bosan bosan bosan....

sampai2 je kolam tu,aku shock betula tgk tmpt tu,geli plak aku,,macam parit kat umah aku je..ada lumut2,dlm hati aku pikir apekehal la nak pg tmpt camni..tp lak pesal la cina2 tu berendam kat parit berlumut tu..selekeh betula..lama kitorang merenung kolam itu,at last asrul pun ajak semua masuk,,aku betul2 x sangka yg kolam selekeh tu upenya panas,,pehhhhh...patutla kaki org kat situ merah2 macam pakai stoking pink..mule2 aku sebelum aku jejak dalam air tu,aku pikir alah mesti panas biasa2 jeni,macam heater kat umah je,,aku pikir aku dpt thn sebab aku rasa aku slalu guna high,pastu aku ngan berlagaknye masuk la..then jalan2 dalam 4 step,barulah aku dapat rasa betapa panasnya air kolam itu...pehhhh panas siut,aku x tahan,,bile aku tgk org lain bleh je rendam lame2 aku pun kuatkan semangat..aku bukan ape,tkt kaki aku terbakar je,mane tau sel2 darah kaki aku pecah ke cairke,hehe..bangang..pastu leh plak ade bau benda terbakar,bulu kaki sape dah terbakar tuh..huhu..klaka tul tgk mek masuk je kolam mencecet lak lari kua balik ngan memek muke dia cam nak nangis..hahahahah klaka

lepas berasap kepala otak aku aku pun kuar,tengok2 muke heri penuh ngan peluh,,mina2 lak cair mekap dia,pnat je makeup..to be continued...

0 comments: