BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 29, 2009

hari seperti biasa

hari ini berlalu spt biasa,xde yg best sgt,cume arini aku bebas wat ape yg aku nak wat,sebab si dia xde,hehehe..harini koperasi ckit je,x sabar nak tunggu dak2 yg g KK balik,rasa nya mcm kurang sikit beban kalau dorang ade..arini aku masih teringat yasmin lagi,pas yasmin cikminah,pas cikminah yasmin,,emm ntahla..arini aku cek gaji ade la RM490,bayo utang kat darling rm150,pastu sewa umah rm150,adus bankrupcy aku...bocannye...bil tipon aku dah cecah rm340,haaa aku nak bia x nak bayar..nanti beli num lain...erm num lama aku lak dah expired sayang nye..dah 3 4 taun aku pakai,ilang camtu je..ape lagi nak citer..hah..aku nak citer yg stok kopi 434 aku dah abes...tu je..hehehe..skrng ni aku ngah YM ngan ecah...dah lame x dengor cite dia..k lah..xde idea..nak cakap lebih2 tkt kena saman..hehe kla bye...

0 comments: