BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 19, 2009

OUTING KE SUNGAI CONGKAK

Semalam..aku outing dengan budak2 department aku ke sg congkak..pukul 10.30 aku sampai ke meeting point.sepatutnye pukul 9.30,tp aku lak ade hal yg xle ku elakkan..sampai2 je terus order roti canai & teh tarik..dorang sume dah setia menunggu dengan muke yg kelat(muke pagi camtulah hehe)..naseb baik bukan aku org last sampai,org2 besar pun x sampai lagi upenye,,.sampai je roti aku pun bedal laju2 tkt terlambat,roti satu kongsi dua ngan cayang,then dtg mina2 tlg ngabeskan.

okla..aku pun naik keta mina2,borak2 bla bla bla...pukul 11.00 sampaila ke destinasi pertama MENARA TINJAU,dekat ngan umah hery,1st time aku sampai situ,then naik la menara tu dapat tgk KL,tp KLCC xnampakla pullak..dpt tgk bumbung umah mek hehe..bumbung pun jadikla..dalam 30jam kat situ,kamik pun meneruskan pjalanan seterusnya...

12 tghr,sampaila kite di sg congkak,1st time gak aku kesini,nak masuk kena bayar RM5,aku pun kuakan duit aku yg x seberapa tuk membayarnya..yg klaka nye time nak bayar tuh,lehlak mina2 tanya akak tu"kak keta depan tak bayarkan utk kitorang sekali ke?" then akak tu kata tak..kedekut punye kete depan kan..hehe

so kitorang pun carikla point tok mandi manda..time makan adelah masa yg ditunggu2,jasman pun datang bwk nasi ayam,emm nampak macam sedap..aku pun melantaklah selaju2nye sampai abes,yang lain2 ramai yang x abes,,membazir je derang ni..nasi ayam tu aku bg 60% markah utk kesedapanya..dia sedap tp slek manis la pullak..bab komplen bagilah kat aku bak kata asrul,..lagi satu aku x puas hati ialah air minuman nya..air gas bah..guek cukup x berkenan ngan air gas,kelihatan sekali ibuknye si kak wid n mina2 pun tidak menyukai air itu..OKlahh..anggaran utk lunch itu ialah RM5 termasuk air utk setiap sorang..lepas je makan kitorang pun apalagi berendam la macam badak..xnak lak naik2..semua nye sporting turun mandi kecuali 6 org yg x sporting..mereka adelah zahidah,heri,owe,kak raihan,suraya,adik suraya & anak suraya..apelah bayar mahal2 tp xnak mandi(utk yg saje2 xnak mandi),..

0 comments: